【港姐2018】外景拍攝終極大縮水 去年台北今年西貢

文: Ling Kwok
2018.07.26

2018年香港小姐已開始進入訓練階段。有不少網民笑言在這個年代,做KOL或網絡紅人還比香港小姐好。加上因為TVB致力發展網上直播平台Big Big Channel蝕大本,所以香港小姐競選宣傳上都會有所調整,最大影響就是不會衝出香港拍外景。

其實TVB削減香港小姐的支出絕對是有跡可尋,皆因2016年時,一眾佳麗可以去到日本福岡拍攝外景。

雖然不是歐洲國家,但能夠去女士們最愛的日本,已經好幸福。

來到2017年,港姐外景由日本福岡變成台北。

雖然稍為失色,但至少佳麗可以一嚐出trip滋味,晚上可以到台北食店吃好東西,心情總比留在香港好。

至於今年呢?不出遠門又會有甚麼新玩法?

就是留在香港拍外景,今日20位佳麗就已經到位於西貢的三育書院拍攝節目《美麗120秒》,該地點是TVB拍劇的常用地點,主要拍攝學校或醫院場景。

而其啡色外牆,驟眼望甚有歐陸風格,故今次港姐外景到此地拍攝,可營造小清新效果。

圖:Big Big Channel影片截圖、IG@劉穎鏇

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓