【大君主之役】喪屍版雷霆救兵!美軍誤闖納粹不死士兵實驗村

文: 王庭芝
2018.07.27

由《星球大戰:原力覺醒》、《星空奇遇記:黑域時空》導演J. J. Abrams監製最新作品《大君主之役》(Overlord)日前公開首支預告,這部是由J. J. Abrams創作的「科洛弗系列」第四部作品,前三部包括《末世凶煞》(2008年)、《末世街10號》(2016年)和《科洛弗悖論》(2018年),單看預告頭十幾秒以為係一般戰爭片就錯喇,原來是戰爭片包裝,實為驚慄片,即時新鮮感大增。

電影講述二次大戰期間諾曼第登陸前夕,一隊美軍傘兵部隊被派往德軍陣營後方執行任務,但遭受襲擊被逼降落於一個小村莊。

傘兵們見到那裡的村民都染上怪病,經追查後,發現了納粹德軍的秘密實驗室,原來德軍以活人進行實驗,研究製造由不死人士兵組成的千年軍隊,而傘兵們亦成淪為實驗品,然而不死人實驗已經漸漸變得失控……

上映日期:2018年11月8日

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓