最新iPhone真樣全面睇! 蘋果樣板機網上流出

文: Toby Mok
2018.08.01

愈接近新iPhone推出的日子就愈多傳言流出,最近而爆料達人Ben Geskin又再度發功,早前就在其的twitter帳戶上發布出2款疑似是蘋果公司2018年新款iPhone的樣板機圖片,一款為單鏡頭iPhone,另一款為雙鏡頭iPhone,一齊睇下手機咩樣。

今次爆料達人Ben Geskin就在新款iPhone推出前2個月就上載了2款疑似是2018新iPhone的樣板機圖片。

圖片中可以見到今次流出的疑似新款iPhone有2隻顏色,一款是亮麗黑色另一款是亮麗白色。

兩款手機的呎吋分別是6.1 吋 iPhone 9同6.5 吋的 iPhone x Plus 。6.1 吋 iPhone 9後置相機為單鏡頭,而6.5 吋的 iPhone x Plus 則採用同現有 iPhone X 相似的豎排雙鏡頭。

而機身的正面就依然採用M字瀏海設計,與現時 iPhone X 的設計相似。

之前就有外國媒體指新款 iPhone將會有多種新顏色,包括橙、藍、黃等等。不知道之後又會否有這幾款新顏色的樣板機流出呢?

不過有關圖片都仲未得到蘋果方面証實,所有消息以蘋果發佈的消息為準。

資料及圖片來源:Trusted Review


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓