營養食品謬誤你要知!

2018.08.10

身體唔夠營養,就算你有無敵童顏,都只係空有外表,內在都只係一潭死水~坊間唔少營養食品都可以幫助身體提升「養份」,不過唔係人話食乜你就食乜,都要識得揀,先至係身體真正嘅老闆!今次就話你知點食先無錯,同埋即睇下依家營養食品有乜新趨勢。

問答篇:

「食咁多得唔得㗎?」「一粒丸仔就搞得掂?係咪真㗎?」…經常聽到唔少人對服用營養食品都有疑惑,所以今次我哋揀咗大家最常見嘅問題,一次過拆解答案畀你知~

 

Q1/咁多種維他命放喺一粒丸仔到,得唔得架?

A1:根據澳洲No.1最暢銷多元維他命品牌*Swisse所講,其實依家流行嘅多元維他命可以針對不同年齡、不同性別的消費者進行搭配;要留意返,坊間的營養食品成分含量會有所不同,而Swisse多元維他命配方,更蘊含超過40種營養成分,基於傳統和科學認證,通過嚴格品質同安全性測試,只要用家按照產品的建議用量使用,就可以安全地吸收唔同嘅營養啦~

 

Q2/人哋話食得多維他命營養食品,小便會好黃喎~係咪真架?

A2:呢個係真㗎~不過係有原因嘅!因為多元維他命中含維他命B,而維他命B是水溶性,當人體吸收足夠的維他命B後,剩餘部分會隨住尿液排出了體外,引起尿液顏色變化,所以係好正常㗎~

 

Q3/ 平時已經食得好健康,咁就唔需要營養食品啦!

A3:飲食均衡當然重要。但香港人好多時都食無定時,又係外食族,多肉少菜,而唔同食材嘅營養亦可能唔穩定,難保全面吸收。而即使平時有食蔬果,都唔可以確保身體每日吸收到足夠的營養元素,所以如果有健康飲食再配搭多元維他命,就可以為身體提供營養支持。

楊千嬅,Nicole Kidman都係用家!

 

Swisse成為澳洲NO.1嘅多元維他命品牌,的確係有佢原因!Swisse多元維他命分別備有男女配方,兩款都蘊含超過40種維他命、礦物質、自然草本精華及其他營養物質,所以不少中外名人都係用家,如香港藝人楊千嬅、荷李活影星Nicole Kidman、意大利國家隊球員克勞迪奧•馬治斯奧 (Claudio Marchisio)等都係品牌的形象大使,而Swisse更是法拉利F1車隊的官方合作夥伴,全力支持車隊以強健體魄及幹勁爭取好成績。

Swisse多元維他命(男女配方)

女性配方方面,特別針對女性注重膠原蛋白、頭髮同皮膚健康上嘅營養,同時兼備抗氧化及提升血液及免疫系統健康嘅維他命;而男性配方上,就會加重肌肉功能、心臟及認知健康上嘅關注,幫你提升活力,健康返番嚟~

 

*IRI 截至2018年5月6日的銷售數據移動年總數(MAT, 以澳洲藥房及日用品商店總销售額計算)

資料來源︰Swisse

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓