【森美旅行團】森美單拖主持節奏不夠明快 有麥美恩做下把位互窒最好睇

文: Ling Kwok
2018.08.19

新一輯《森美旅行團》終於播出,早前有網民看過第一集,只見森美單拖做節目,他的確做足功課,不過相比起平時有拍檔在旁,似乎有點沉悶。的而且確,後期加入了丁子朗、麥美恩及吳若希,整體節目的節奏明顯輕快了不少。

森美獨自一人介紹食物時,其實把其質感形容的很細緻,絕不馬虎。

上一輯《森美旅行團》起,森美與麥美恩已經合作主持,兩人本來在《學是學非》都經常互窒互玩,已經有一定默契。

今次節目同樣延續兩人搞笑、冤家的特色,依然會鬥咀,而且森美不保留地串Mayanne。

例如麥美恩到貴船進行水占卜時,籤文提到Mayanne在愛情方面宜沉靜等待,森美直言:「叫咗你唔好咁淫蕩㗎喇!」令人忍不住笑。

除此之外,如果森美單拖的話,就帶不出群體去旅行的歡快。

就好似他打扮成藝伎在嵐山行走,與Mayanne齊齊搵旅客影相,遊客嚇得雞飛狗走的搞笑場面,相信森美自己一個帶不到這種效果。

與此同時,TVB小鮮肉丁子朗首次與森美做主持,因為他還年少氣盛,做事比較大膽,與身為叔叔的森美合作出奇地有火花,都有搞笑效果。

就好似兩人全裸入浴場,嘗試電氣浸浴,不停被電到,有網民指笑到停唔到。

結論就是,森美做主持比較適宜有下把位,如Mayanne互動,或者有拍檔在旁一言一和,就最好睇。

圖:《森美旅行團》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓