唔止三星蘋果產品都爆炸! iPad電池著火放毒氣

文: Toby Mok
2018.08.24

之前Samsung Note 7爆炸意外令眾人嘩然,到現在都仲有不少果迷用三星之前爆炸的事件來開玩笑,令Samsung手機安全問題在大眾心中大打折扣。不過近日就有消息指Apple蘋果公司亦有發生類似問題,蘋果旗下的產品iPad竟然發生電池爆炸事件,更令Apple store門市一度要停止營業。

笑Samsung爆炸就笑得多,不過竟然連手機界龍頭大佬蘋果公司Apple所生產的電子產品都發生爆炸意外!

近日就有iPad在外國爆炸的事件發生,阿姆斯特丹一間Apple Store早前因iPad電池問題而發生爆炸意外。

消息指爆炸後電池釋出疑似有害氣體,店員已經立刻將爆炸的iPad放入裝滿沙的容器防止再爆炸。

雖然今次爆炸無人受傷,但都有店員在爆炸後表示呼吸困難,所以分店亦暫時關閉,有待消防員處理氣體。

今次爆炸的原因仍然有待調查,但爆炸釋出的氣體始終有機會對人體有害。

所以提提大家,如果發現iPhone、iPad、MacBook等電子產品有電池發漲情況記得儘快到Apple Store更換。切勿嘗試自行換電池,免生危險。

圖片及資料來源: 9to5mac,AS Media, Apple

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓