【港姐2018】突擊測驗問學術常識題 竟然有佳麗答中秋節喺6月

文: Ling Kwok
2018.08.24

2018香港小姐競選將於星期日(8月26日)舉行,因此近期佳麗們進行密集式訓練,務求以最佳狀態示人。與此同時,她們頻頻出席宣傳活動,向觀眾拉票。而See See TVB就藉機會,向佳麗來個突撃測驗。

See See TVB兩位主持人就向佳麗提出各類型問題,包括今屆港姐口號、TVB常識題、學術及俗語題,可是佳麗的答案卻令人感到詫異!

參加得香港小姐,至少對競選內容要有基本了解。

可是原來有佳麗對今屆的口號完全不了解。就好似1號蘭倚婷,她最初很有自信地講出:「挑戰自己」但主持人坦言口號其實是英文時,Grace頓時一臉茫然,最後在主持人的引導下講出口號。

而9號工藤佑采知道口號的頭半句,但未能過關,後來她讀出整句口號時,英文發音卻有點問題,情況令人尷尬。

除此之外,最令人驚訝的是有佳麗竟然對膾炙人口的唐詩《靜夜思》一無所知。

9號的工藤佑采直言:「我讀完中學之後就唔識喇喎!」都唔緊要,19號的楊帆卻說「床前明月光」的下一句說成:「疑下地上心」!

1號的蘭倚婷更直接講埋最後一句。

至於問到首詩叫咩名,10號李明芙竟然識背唔識個名,直接答「床前詩」。

還有中國傳統節日中秋節,有佳麗以為6月,亦有佳麗講9月12日,真的睇到一額汗。

還有俗語題,19號及1號的蘭倚婷來自內地唔識都算正常,但身為本地薑的4號鄧美欣都唔識,更說:「牛唔飲水,阿媽叫你去飲湯,之後再去做功課」,實在令人無語。

網民睇見佳麗的對答,都覺得佳麗似乎缺少港姐需要的「智慧」,更懷疑她們「無讀過書」,對佳麗大失所望。

圖:See See TVB Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓