大學生要求小店贊助小食後走數 店主氣憤投訴:浪費食物同一番心意

文: Ling Kwok
2018.08.29

暑假就快完,但對於大學生來說,正值迎新營(Ocamp)的高峰期。而Ocamp背後,有一班學系幹事會做搞手。不過最近又有大學迎新營出事,事緣香港科技大學學生會搞迎新營,找來西貢一間小店贊助食物,可是卻走數!搞到食物無人認領造成浪費!

西貢一間小店就在Facebook分享被走數的經歷。店主就講到有兩位自稱科技大學學生,並出示「2018-2019年度香港科技大學學生會冰川社三學生會迎新營贊助計劃書」,要求小店贊助小食。

而店主當時認為可以幫到一眾大學生,於是答應贊助200隻雞翼。

店主坦言該兩名大學生最初態度不算友善,但出於承諾,小店就在交貨之前,製作200隻雞翼。而交貨當日,店主與大學生約好早上十點半取貨,大學生於凌晨whatsapp要求提早半小時取貨,而店主雖然早已休息,但翌日亦有按要求提早回店鋪內準備。可是到交貨時間,大學生遲遲未到,店主覺得不對勁,於是再聯絡該大學生,結果得到「sorry」及「cancel」,然後被封鎖聯絡。

大學生的行為令小店感到憤怒,並說:「佢浪費嘅除咗係我地嘅人力時間,最重要係浪費咗我地嘅食物同一番心意」,感歎有些年青人不懂禮貌及珍惜。

店主出post後兩小時,引起超過800名網民留言,他們都認為大學生不懂尊重,做事沒有交代。

而幾百隻雞翼,就因為大學生一句cancel,造成浪費,認為大學生不懂珍惜。

來源:髀魔-雞髀第一店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓