黃子華生日獲非洲小朋友講金句祝賀!驚喜同時擔心小孩被剝削

文: Cay Cheung
2018.09.05

近年淘寶興起以非洲小朋友作賣點,找他們舉牌送生日祝福的服務,並且會用普通話喊出祝福字句,拍攝一段影片。想不到男神黃子華近日都收到來自非洲的生日祝福。9月5日是黃子華58歲的生日,原來想低調過生日的子華,收到一份特別的賀禮。

好友蘇施黃和金燕玲特別找了非洲小朋友送上祝福。

除了用普通話講生日快樂,小朋友更以廣東話講出子華的金句「搵食啫,犯法呀」。

小朋友最後唱完生日歌,再送上一段舞蹈賀壽。

結果子華都忍不住與網民分享這一份禮物,直言收到這份禮物令他「笑到我瞓喺度」,開心的同時都希望商家不會剝削呢班小朋友的薪酬。

有網友就讚子華生日都不忘關心影片中的小朋友。亦有網友發現蘇施黃早在8月已經為子華慶祝舊曆生日,今次還慶祝新曆生日,實在是好朋友。

近年淘寶上有不少店家以「非洲小朋友舉黑板」作賣點,在板上寫上祝福或廣告等字句,再有一群小朋友喊出買家要求的字句,將過程拍成照片和錄製影片。

這項服務定價由人民幣20至80不等,不過之前就有報導指出上鏡的小朋友其實只得零食作報酬。

完整版:

來源:FB@黃子華 - 子華本部蘇施黃

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓