【再創世紀】預告片見周柏豪不斷爆seed 網民嘲:睇佢鼻孔做戲

文: Ling Kwok
2018.09.09

《再創世紀》將於明天在TVB播出,講到明是重頭劇,TVB當然會落足心機宣傳此劇,於是近日開始播放劇集預告。雖然《再創世紀》是神劇《創世紀》的續集,可是靈魂人物羅嘉良已不在,而且換了很多新臉孔,其中包括袁偉豪與周柏豪。

雖然羅嘉良飾演葉榮添不會在戲中出現,不過經過一輪拍攝之後,主要人物郭晉安就非常睇好周柏豪,認為他演戲有幾分葉榮添的影子。

就幾條預告片所見,周柏豪的戲分也不少,而且會與袁偉豪再續《使徒行者2》的前緣,在劇中飾演一對好兄弟,然後又再不和。

不過有看過預告的網民,似乎對周柏豪的演技不太看好,覺得他的表情帶點浮誇。

加上不用細心留意,都會見到他的一舉一動都影響著他的鼻孔,笑指周柏豪「其實用鼻哥窿演戲」,又認為他力竭聲嘶的表現,並不代表他好戲。

大家留意到他鼻孔的起伏嗎?

好似有周柏豪的出現,他便會變得好激動!

雖然未出街就已經有人評價,但是周柏豪簽星夢後,接觸TVB的機會大大增加,唱主題曲、拍劇一定走唔甩,相信未來日子都會經常見到柏豪。

圖:周柏豪ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓