蘋果發布會預測率先睇 512GB容量/新顏色/雙SIM卡

文: Toby Mok
2018.09.11

聽晚美國時間10點就到蘋果發布會的日子,好多果迷都非常期待新iPhone的推出,而好多媒體同分析師都會在蘋果發布會舉行之前預測產品的外觀、顏色、新功能同價錢等等,今次小編就為大家整合了外界對2018新iPhone的預測,一齊睇下新iPhone外型同功能上可能會作出的改變!

新增顏色

最近外國媒體SLASHLEAKS就上載了幾張6.1吋iPhone新顏色的圖片,流出的顏色有酒紅色、白色、藍色和粉紅色。

除此之外,日本爆料達人 Macotakara 亦預測 6.1 吋 iPhone會再增設白色、黃色、黑色、橙色、藍色同灰色外殼,有多隻顏色供大家選擇。

 

容量增加

而外國媒體TrendForce亦透露蘋果有意為手機推出512 GB的內置容量,唔通見到最近發表的Samsung Note 9推出了512 GB型號,所以都推出更大容量的手機?

 

支援雙卡功能

除了功能同內置容量有增強之外,之前亦有消息指蘋果將會為新手機加入雙卡功能。

有蘋果分析員透露,雙卡插槽分別會新增在6.1吋iPhone同6.5吋iPhone。

而著名產品分析師郭明錤最近亦發表了自己對新iPhone的預測。

 

6.1吋平民版iPhone或改名為iPhone Xr

分析師郭明錤表示,6.1吋平民版iPhone有機會取名為iPhone Xr,而推出日期將會是9月底到10月初。

 

iPad Pro取消Touch ID 同home鍵

分析師郭明錤續指,新推出的iPad Pro有機會以Face ID 取代Touch ID同home鍵,大家將來有機會只可用面部解鎖iPad。

 

Macbook價錢下降

根據郭明錤的消息指,蘋果有機會下調Macbook的價錢,並希望用平民價的Macbook取代現有的12吋Macbook 。

 

Macbook取消Touch Bar觸控列功能

另外分析師續指,新推出的Macbook可能會取消Touch Bar觸控列功能,未知是否與早前有大批用家投訴Touch Bar效能低有關。另外,消息亦指新手機會新增Touch ID指紋辨識功能。

 

預計價錢

9to5mac就估計iPhone XS約為 $799美元(約$6,217港元)、iPhone XS Plus $999美元(約$7,841港元),而6.1吋型號iPhone的預測售價則為$699(約$5,486港元)。

不過有關消息仲未得到蘋果公司方面確定,一切消息以在美國時間9月12日晚上10點(香港時間13日凌晨)舉行的蘋果發布會為準,小編會繼續為大家更新發布會最新情況。

資料及圖片來源:SLASHLEAKS,9to5mac,TrendForce

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓