超經典玩法新作《New Super Mario Bros. U Deluxe》 2019年1月登陸Switch!

2018.09.14

一直傳聞已久的《New Super Mario Bros. U Deluxe》,今日終於有消息啦!這款有著超經典橫向玩法的Super Mario Bros.新作,即將會登陸Switch,更會收錄兩款新角色,粉絲們可以儲定錢等新Game出啦!

Super Mario Bros.相信是不少機迷的回憶,由經典的8 bit直到近代的3DSWii U,都陪伴不少人成長。

 

今次期待兩年終於宣佈登陸Switch,更會收錄WiiUNew Super Mario Bros. U》及《New Super Luigi U》兩款遊戲,一共164個關卡。

 

遊戲仲加入兩個全新角色。

 

此作亦支援4人遊戲,到時開 Party又有新Game玩!

 

此作相當經典相信不少機迷都十分期待!《New Super Mario Bros. U Deluxe》即將在2019111日推出,售價為5980元(約$422港元)。

來源:Nintendo

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓