簡單材料就整到! DIY超簡約透明手袋

2018.10.15

有品牌近年推出透明塑膠手袋,款式簡單易襯,大受女生們歡迎。除了買一個之外,原來只要簡單材料都可以整得到!今次就教大家自己DIY塑膠手袋,仲可以加上自己想要的文字,做出想要的款式。

睇落好似好難,但係其實只需要幾樣材料就整到〜

材料:透明塑膠布、紙膠帶、塑膠袋、剪刀、尺、直髮器(可用熨斗代替)、烘焙紙、濕紙巾、水/油性Marker

步驟:

1.剪開膠袋連接位置

令膠袋可以攤平成一個版型

2.在塑膠布左邊同下方畫兩條線,然後將膠袋對齊,然後用紙膠帶固定好。

3.在塑膠布上用水性Marker畫下記號,可以先畫好彎位再用間尺連接彎位。

4.在四邊直線地方往外1cm再畫下記號。

5.畫好後,將最外圍線段剪開,剪好就可以用濕紙巾抹走Marker記號。

6.對齊塑膠布兩邊並預熱直髮夾。將烘焙紙對摺,在烘焙紙底部1cm畫下記號再夾住塑膠布。

7.用直髮夾黏合塑膠布各部位。

8.如果想加圖案到塑膠布上,可以先打印好圖案,放到膠布內並用墊墊好。就可以用油性Marker畫下圖案就大功告成了!

完整教學片段:

授權轉載:安妮手作吧!Let's Craft by Anny !

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓