工藤佑采點名力撐馮盈盈做自己 自爆參賽前與有錢男友分手

文: Ling Kwok
2018.09.24

今屆落選港姐工藤佑采除了黑面為最大特色外,她的言論一向出位,繼早前與同樣港姐出身的黃心穎隔空開火,引起一時話題。正當大家以為工藤無任何動靜之際,日前她再公開點評馮盈盈。

早前馮盈盈在《後生仔傾下偈》講到如果港姐嫁有錢人, 就會俾人話「睇死佢鈞金龜,係雞,係公廁」,結果這番言論遭受到師姐莊思明批評,覺得馮盈盈的言論有失港姐身分,讓人感覺很Cheap。

從而展開了網民與粉絲的爭拗,反應兩極。

而事隔多天,工藤佑采才評論此事,而她就出聲力撐馮盈盈,表示:「可能言語上身為一個港姐係有點大膽,但戚同 cheap 好似點都拉唔上關係!」暗示莊思明無事生非。

她直言之前有留意馮盈盈,覺得對方「其實我覺得都幾靚幾可愛,係講嘢有點太大膽同埋太真實。」少有給予好評!

後來她更自爆比賽前與男朋友分手,否則就會被人話「睇死佢釣金龜」、「係雞」、「公廁」。

不過馮盈盈早前回應自己的「公廁論」,她表示就事情作出反省,並希望日後會小心用詞。唔知馮盈盈見到工藤力撐自己有咩反應?

圖:工藤佑采馮盈盈ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓