【轉數快FPS】政府擬用轉數快派發1萬元 4大銀行登記步驟/恆生/匯豐/中國銀行

文: Toby Mok
2020.02.28

金管局在9月17日推出快速支付系統「轉數快」計劃,香港的銀行同儲值支付工具營運商都可參與此系統。大家只需要輸入收款人的流動電話號碼或電郵地址,就可以輕鬆進行跨銀行或者跨儲值支付工具支付,而收款人亦可即時收到款項。而政府亦計劃在近日所發表的2020年度財政預算案中所派發的1萬元亦會使用轉數快派發,更表示使用網上銀行的市民會比只使用銀行戶口的市民更快收到錢。所以小編今次就為大家整合了各大銀行的轉數快登記方法,等大家可以學識轉數快,盡快獲得1萬元!

「轉數快」為一個快速支付系統,是個只需幾秒就可以讓資金即時轉帳或者到帳的系統。

大家只要利用電話號碼或者電郵地址就可以同時登記多個不同銀行戶口進行轉帳,十分方便,而且整個過程只需幾秒,屬於實時支付平台。每日24小時、每星期七天(包括公眾假期)都會運作,不用再怕銀行假期關門不能過數,一齊睇下各個銀行登記「轉數快」方法。

恆生銀行轉數快登記方法

首先於恒生個人流動理財服務應用程式首頁點按左下方「P.P支付平台」> 「轉數快登記」後登入;或者登入後在左方選單點按「P.P支付平台」> 「轉數快登記」。按下圖睇之後步驟。

中國銀行轉數快登記方法 

首先下載中國銀行手機app,再按登入,之後再跟隨以下步驟以完成登記。

 

匯豐銀行轉數快登記方法 

有下載匯豐手機app的朋友可以使用流動應用程式登記轉數快,但步驟較繁複。

使用個人網上理財登記 

想更簡單可以使用匯豐個人網上理財登記 ,按下圖睇詳情。

星展銀行轉數快登記方法

大家可以透過星展digibank登記PayFast (轉數快) ,按下圖睇詳細教學。

另外,大家亦可以透過流動理財登記電話號碼或電郵地址登記PayFast,按下圖睇詳細教學。

資料及圖片來源:恆生銀行,中國銀行,星展銀行

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓