胡杏兒囝囝眼仔碌碌人氣不減 網民IG追蹤父母只為睇萌B

文: Ling Kwok
2018.10.06

娛樂圈除了喜事多,還有BB多!相信有不少網民在IG、Facebook所追蹤的星媽,其中一個目的可能是關注她們的仔女多過本人!就好似胡杏兒咁,她的囝囝Brendan出名眼仔碌碌,得意又可愛!一早吸引了不少網民緊貼BB的生活!

Brendan就快一歲了,但似乎愈來愈靚仔。

去年剛出世時,他那雙巨型水晶眼睛閃閃發亮,更碌到大一大,就開始吸引不少Fans關注他,個個見到都讚他好靚仔!

除了非常精靈的雙眼,還有肉感很重的面頰,讓人看了都想揑一下,相信Brendan長大後是名靚仔。

曬B不是媽媽的專利,爸爸也會!胡杏兒老公Philip曬B的頻率比老婆更高,細心留意的話,更知道Philip一有空就會帶囝囝外出,讓BB可以接觸世界,幫助他變得更外向。

從Philip發佈的照片當中,本來肥嘟嘟的Brendan更見粗壯多肉的腳仔!

不少網民見到都好似流晒口水,仲留言話:「好肥美呀!」看來Brendan順利當選成為近期最得意萌B。

圖:胡杏兒、李乘德ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓