港媽投訴糖果無蔬果成份 霸氣「老細」一句K.O.野蠻家長

文: 王庭芝
2018.10.12

香港怪獸家長多,總有一個喺附近!近日有網友於Facebook發文,分享於工作的糖果店所遇上的一位怪獸家長,這位港媽大鬧糖果店,全因認為糖果中的成份欠缺蔬果,話佢個仔食完會唔夠營養。

 

有網友在Facebook「西客之道」分享在糖果店工作時遇上一位野蠻港媽,該港媽劈頭第一句就係:「叫你老細出嚟。」當網友表示老細不在香港,港媽就直接向他投訴,指兒子上次來買了一袋糖,但全部都係糖,綠色的糖果又無蔬果味,她大鬧:「我個仔點可以吸收到營養啊?你知唔知佢會食壞肚架!」

配圖:PEXELS

 

港媽的投訴令發文的網友大感無奈,但都保持耐性嘗試解釋,他說:「綠色糖其實有好多款,但主要都係糖果而唔係蔬果,不如試下畀多啲菜同生果小朋友食?」這句回應觸動港媽神經,即時拍檯大罵網友態度不佳,再度「傳召」老細。

 

配圖:Pixabay 

 

於是網友唯有打電話畀「老細」,開speaker對話,港媽遂向「老細」一併投訴發文網友和糖果無蔬果,「老細」聽罷,不但無向港媽低頭,反而直接罵回去:「你估我好得閒啊,你個仔唔食菜關我L事,你點做人老母,寧願畀糖自己個仔食都唔買菜,知唔知個醜字點寫呀?」之後「老細」直接cut線。

 

「老細」的霸氣回應殺港媽一個措手不及,雖然港媽想反擊,問係咪開門做生意,然而網友說:「我老細係就係開門做生意,但明顯係唔做你生意囉。」在眾目睽睽之下,港媽最終逃離現場。

原文如下:

 

唔少網友睇完都覺得港媽的行為實在令人費解,對於港媽咁都可以投訴一番實在是無理取鬧,又大讚「老細」敢於維護員工,唔怕得罪麻煩客人。

來源:FB@西客之道

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓