三星5鏡頭手機終登場 容量同影相功能勁過iPhone?

文: Toby Mok
2018.10.12

Samsung於昨日(10月11日)就在馬來西亞發表了A系列的手機,分別發布了A9同A7,當中Galaxy A9(2018)最受觸目,皆因手機是全世界首個有5鏡頭的手機,主打影相功能勁,分別有4個主鏡頭,加1個前置鏡頭,但咁多個鏡頭,實際影相質素又有沒有提升呢?一齊睇吓Galaxy A9手機規格!

4個鏡頭分別為 2,400 萬拍攝像素鏡頭、800 萬拍攝像素 120 度廣角鏡頭、1,000 萬拍攝像素遠攝鏡頭同 500 萬拍攝像素景深鏡頭。而外界亦推測鏡頭分別會有2倍光學變焦同5倍光學變焦。

另外手機亦設1個前置鏡頭。

而大家亦可以按自己需要,用不同鏡頭拍攝不同內容。

Galaxy A9採用 3D 鏡面設計,有3款顏色俾大家選擇, 分別為:藍色、桃紅色同黑色。

手機內置儲存容量為128GB,同時可以使用512GB microSD 記憶卡作為擴充空間,即是總共可以有648GB儲存空間!

另外, 手機電池容量為3,800mAh ,官方指手機電池容量可以足夠一天的使用。

而屏幕就採用 6.3 吋 1080 x 2220 HD+ Super AMOLED 。

根據官方資料所得,新款Galaxy A9 (2018)將會在11月發布,不過實際日子尚未確定,而官方暫時亦未宣布新手機的售價,所以想換手機的朋友可能要再等多陣啦。

資料及圖片來源:Samsung


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓