手殘男友都幫到女友影出女神相! 自動較角度/構圖男友相機app

文: Toby Mok
2018.10.16

好多情侶去旅行都喜歡影靚相,遇到靚景,男朋友就要化身攝影師幫女朋友影女神相。不過相信好多情侶都經歷過因為男朋友影極啲相都不合女朋友心意而導致鬧交收場的情況。最近就有主打男朋友都識用的影相手機應用程式,聲稱手殘男友都可以輕鬆幫到女友影女神相。

ZopeZope相機內設AI輔助同感應器,會幫用家調較好影相的角度,等大家可以影到最好比例的圖片。

應用程式會自動幫大家調教好被攝影人士的位置,仲會有人頭同腳踝icon話俾大家聽點影先係最佳角度。

應用程式有10多款影相模式可以俾大家用,有單人模式、雙人模式同多人模式,每個模式都會幫大家度好位,包保影到角度完美的圖片。

不過部分模式過了試用期後需要付費,大家要留意啦。

另外,應用程式亦設有多款濾鏡俾大家選擇,幫大家輕鬆影出女神相。

成日俾女朋友鬧影不到靚相的男孩子記得下載啦~<按此下載>

資料及圖片來源:ZopeZope,Pexels,Apple


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓