【Apple發布會2018】蘋果確定舉行第2次發布會 10月30日同步發表3大新產品

文: Toby Mok
2018.10.19

一直都有傳Apple將會舉行秋季發布會,昨日Apple方面就在網上公布了發布會詳情,確定在10月30日美國時間早上10點,即香港時間夜晚10點舉行。外界普遍認為今次Apple秋季發布會將會有多項產品發表,包括Macbook 、iPad Pro 同iMac 等9月發布會未提及過的產品,一眾果迷又可以換新機啦。

近日蘋果官方網站就顯示出「Apple Special Event」的字樣,更邀請大家在美國時間早上10點一齊參與直播。

而外國傳媒普遍認為Apple秋季發布會將會發表MacBook  、iPad iPro同 iMac機會較大。

外國媒體9to5mac就預測,新推出的iPad Pro有機會推出11吋同12.9吋,而當中12.9吋將會是重新設計款式。

另外,媒體普遍亦認為新推出的MacBook將會有12吋同13吋款式。

有傳新款MacBook 將會取消Touch Bar功能,但有消息指,就算產品取消了Touch Bar,都將可以支援Touch ID功能,估計新款MacBook的規格會有所提升。

而網上亦有傳聞指MacBook的售價預計約$1000-$1500美元(約$7,839-$11,759港元)。

除此之外,外國媒體亦認為今次Apple秋季發布會將同時發布iMac系列,仲預測iMac的屏幕將會有顯著的提升,值得期待。

有興趣買新款Apple產品的朋友可以緊貼我們的Facebook 專頁留意最新產品情況。

資料及圖片來源:Apple,9to5mac

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓