【Apple蘋果】叫iPhone XR有原因!?名稱竟同超級跑車有關

文: Toby Mok
2018.10.25

iPhone XR在今個月正式開售,除了研究iPhone XR的規格與iPhone XS同 iPhone XS Max的分別外,好多人都對蘋果今次對新iPhone名稱命名的原因感到出奇,好奇平價iPhone 點解會叫iPhone XR,最近蘋果行銷副總裁就親自解釋了iPhone XR命名的原因。

之前推出iPhone 3GS的時候,副總裁就曾經就解釋S代表speed 即是速度的意思。

而之後在 iPhone 4S 發售時,蘋果執行長庫克亦曾經在訪問中解釋到4S的S是 Siri的意思

另外,一直受大量用家批評的iPhone SE系列 原來是代表 Special Edition的意思。

蘋果為手機改名往往都有它的含意在,所以大家都好好奇今次新手機名字的由來,而近日蘋果行銷副總裁就解釋iPhone XR名字的由來。

蘋果行銷副總裁表示自己十分喜歡車,同時亦都喜歡任何跑得很快的事物,而好多跑車都有R同S的系列,所以今次推出的新iPhone都想以這2個字母為主 。

原來今次iPhone XR名稱背後的意思其實只是想滿足副總裁的小小情意結,大家又點睇呢個名呢?

資料及圖片來源:The Verge

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓