【美女廚房】鄭希怡原來係節目常客 廚藝比12年前進步0.5分

文: Ling Kwok
2018.10.29

對比12年前的《美女廚房》,有不少男女嘉賓,如今在最新一輯《美女廚房》也難復見。不過日前播出那一集,就請來前兩輯都有份參與比賽的鄭希怡(Yumiko),佢都算係唔話得㗎喇!

12年後的今日,鄭希怡已是一女之母,相信廚藝應該增進不少。

不過頭一回合她要煮豬扒,但最後仍然煮不熟,令一眾評判都要食到嘔,似乎有點牙煙!

連評判之一的蘇志威也忍不住說:「仲話自己煮嘢食好叻!」鄭希怡聽完也笑不攏嘴。

來到第二回合,Yumiko終於煮熟龍蝦,而且煮得恰到好處,被評判草蜢三人一致覺得整得唔錯,成功扳回一成。

最後分數得到43.5分,成為當集的第三名。

其實Yumiko是《美女廚房》的常客,她均在第一、二輯都有參與過做嘉賓煮菜。

第一輯得到43分,第二輯更只有5分,距離地獄廚神的目標實在不遠。

事隔多年再煮菜,比之前多出0.5分,算是有進步了。

影片:《美女廚房》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓