馮盈盈與張頴康傳緋聞令男友好不安?貼地港姐出冧招闢謠融化對方心

文: Ling Kwok
2018.11.01

馮盈盈一向有「貼地港姐」之稱,而且經常發表大膽言論。最近她正拍攝劇集《解決師》,需與人夫張頴康做對手戲,等埋位期間馮盈盈被發現疑似摸對方大脾,隨即傳出緋聞。本身有男友的馮盈盈,就用一招化解緋聞,又能安慰男友,一石二鳥!

昨日馮盈盈就在IG上載照片,看見她坐在電競椅上,其後在Hashtag內隱藏細節:「#3years #佢唔願上鏡所以都係影我 #佢想要份禮物好耐 #終於送比佢 #大家估唔估到係咩#求求唔好再傳我緋聞#又要送大禮 #仲要應承2個月唔準發脾氣 #今次麻煩喇」

看來昨天是馮盈盈與醫生男友拍拖3周年的日子,身後的電競椅,就是她送給男友的禮物。

至於送禮物的原因,除了因為紀念日外,早前馮盈盈傳緋聞,或會引起男友不安,因此眼見男友一直想要這份禮物,所以就送上電競椅彌補對方。

而「#求求唔好再傳我緋聞」這個hashtag更見馮盈盈高招地為自己闢謠,因為在她心目中,男友才是最重要,唔想對方唔開心,就會出盡辦法氹對方。

而《後生仔傾下偈》的拍檔6號留言:「Finally u got it?(你最後都買咗?)」馮盈盈笑道:「he wants it(佢想要呀嘛)」睇到真係好sweet呀!

至於張凳都真係唔平,網上商店見到都賣緊三千幾蚊一張!據知打機坐電競椅上,會比較舒服。

圖:馮盈盈ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓