鄭中基的喜劇電影是經典 重溫暴龍哥最爆笑的5套電影

文: Ling Kwok
2018.11.09

鄭中基早前宣布下年開拍《龍咁威》第三集,而且還會沿用第一集的陣容,等埋鄧麗欣就會開機拍!期望2020年的賀歲檔期上映。即時喚起影迷的留意,而近年鄭中基少拍喜劇電影,紛紛想當年,表示鄭中基的喜劇電影是他的顛峰。

《龍咁威2003》與《龍咁威II之皇母娘娘呢?》是鄭中基開拓喜劇路線中的代表作,提起這兩套電影,就會想起「警訊」,鄭中基變成空姐,還有瑞士山區肺,因為睇到真係會笑到甩肺。

2003年《行運超人》

不過,鄭中基的爆笑電影又怎會得兩套?在《龍咁威2003》之前,《行運超人》裡的鄭中基已經好好笑,與舊愛楊千嬅合作拍攝這套賀歲片。

他已經開始扮女人,光是男扮女裝上到梁朝偉嗰樹見工,在蘇永康面前搔首弄姿,都已經笑到肚痛。

2004年《我要做Model》

因為《龍咁威》系列大受歡迎又收得,《我要做Model》就以《龍咁威》的原班人馬做招徠,拍住女主角林嘉欣一齊搞笑。

講起呢套劇,大家印象最深刻一定係「柯史聯婚」,詹瑞文即場拆七叔人情!

2005年《喜馬拉亞星》

至於《喜馬拉亞星》也是一個好例子,「五…五…五條A!」唔知有冇令你笑到肚痛?

這套戲除了有搞笑元素,鄭中基與應采兒的感情其實都好有人生哲理呢。

2006年《至尊無賴》

提到《至尊無賴》,就一定係「死啦啲青春豆,死啦啲青春豆」,鄭中基與林子聰以爆炸頭造型跳舞。

好多人都係帶住《龍咁威》的熱潮去睇呢套劇,因為有鄭中基就會覺得有得笑!

2012年《低俗喜劇》

2012年的《低俗喜劇》是目前鄭中基最後一套的喜劇電影,去廣西食「牛歡喜」、玩「騾仔」相信大家都好難忘,仲記得笑到斷氣。

而鄭中基的生動演繹,令佢得到榮獲第32屆香港電影金像獎最佳男配角獎及第49屆金馬獎最佳男配角,證明笑片都可以有人賞識!同樣可以證明實力。

圖:《低俗喜劇》、《龍咁威2003》、《至尊無賴》、《喜馬拉亞星》、《我要做Model》、《行運超人》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓