【WhatsApp貼圖教學】 iOS自製WhatsApp貼圖攻略 2分鐘濃縮教學

文: Toby Mok
2018.11.11

最近朋友間最常討論的話題一定是WhatsApp Stickers,好多人都會研究點先可以得到更多WhatsApp貼圖,有人會選擇自製專屬的WhatsApp Stickers,不過坊間大部份的方法都是教用Android手機整WhatsApp貼圖,屋企冇Android手機的朋友點算呢?所以今次就教大家一個iOS用家自製WhatsApp Stickers的方法,雖然製作貼圖的方法較繁複,但好過成日要麻煩Android 用家朋友幫自己整,一齊睇iOS版自製WhatsApp Stickers步驟!

在開始自製WhatsApp Stickers前,大家首先要完成3大步驟:

1.在 developer.apple.com 註冊 Apple ID 為開發者。<按此登記

2.在App Store 中下載Xcode的軟件<按此下載>

3.在GitHub的官方網站下載官方樣辨貼圖 App 。<按此下載>

 

之後就可以正式開始整貼圖啦!

 

打上想加的字句

將圖案的背景變為透明,將呎吋較為512x512,格式檔案為PNG或 WebP。注意:每張圖的容量不可以大過100KB,每個貼圖集只可容納最少3個,最多30個貼圖,多過30個就要再開1個新貼圖集,如果唔係就整唔到架啦。

 

完成後解壓縮剛才在GitHub下載的文件,之後再用 XCode 打開「WAStickersThirdParty.xcodeproj 檔」,在 XCode 左邊欄移除 WAStickersThirdParty > WAStickersThirdParty 文件夾 > SampleStickers 文件夾下所有樣辨茶杯圖檔。

 

將準備好的貼圖拉到SampleStickers 文件夾中,選擇 「Copy items if needed」、「create folder references」 同「WAStickersThirdParty」 ,之後再按 「Finish」

 

如檔案格式是PNG,大家就需要在右邊欄中將圖片類型改做為「data」

 

完成後在在左邊欄 WAStickersThirdParty > WAStickersThirdParty 文件夾裡選擇 sticker_packs.wasticker 檔案,輸入identifier(貼圖集 ID )、name (貼圖集名稱)、publisher(出版者名稱) 、tray_image_file(貼圖集圖示的檔名)同image file(每張貼圖各自的檔案名稱)

之後在貼圖最尾的位置加上「 }]」符號

之後就可開始製作貼圖app的圖示同貼圖集圖示。首先準備的1張想成為貼圖app封面同貼圖集圖示的圖片。

 

貼圖集圖示圖片背景需要是透明,檔案格式可以為PNG或WebP檔,容量需要在50KB以下。

而app的圖示則需要有色的背景同PNG格式,之後再將圖片裁剪成3個呎吋,分別是:120x120(細機iPhone app圖示)、180x180 (大機iPhone app圖示)同1024x1024(App store 圖示)

 

 

完成後就可以回到Xcode,點選左邊欄最頂的藍色 「WAStickersThirdParty 」字樣, 再按「Assets.xcassets」 ,之後再選擇 「AppIcon」 ,將剛才準備好的3個不同呎吋圖片,分別拉到「iPhone App」同 「App Store」 相應的位。

 

之後再點選左邊欄最頂的藍色 「WAStickersThirdParty 」字樣,在中間欄上部的 「Identity 」填上「Display name」同「Bundle Identifier」, ,注意,如果想在App Store推出的話需要在「Bundle Identifier」改一個獨有的名稱,例如:「 (改名)+WAStickersThirdParty 」

 

如果在過程中在Signing 部分見到感嘆號,大家可以嘗試在「 Team」中 選擇自己的名稱,再按一下 「Try Again 」,之後「 Signing Certificate」欄會變成自己的電郵地址,可以繼續操作

 

之後在 Xcode 左上角「Play 」鍵

 

模擬器就會自動彈出,大家可以試一試,檢查貼圖軟件是否運作正常,確定沒問題後可以按下「Add to Whatsapp 」

之後就可以在手機安裝貼圖App,將手機連接Mac機,之後在 XCode最頂位置按下 Play 鍵,手機就會自動安裝貼圖App。

成功安裝後就可以在 iPhone打開「設定 」,再按「一般」

再按「裝置管理」

之後再選擇自己的電郵地址

按下「信任」執行程式

之後再回到手機主頁按下貼圖App,按「 Add to WhatsApp 」

最後大家就可以在 WhatsApp 的文字欄按貼圖圖示,看到自己整的貼圖啦!

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓