【周遊東京2】日本達人周奕瑋試過被當地人找麻煩 和解不成要勞煩警察

文: Ling Kwok
2018.11.16

曾經在日本留學的周奕瑋,因為說得一口流利日語,加上在日本生活對當地有深入了解,所以得到青睞,主持旅遊節目《周遊東京》。節目反應不俗,觀眾都喜歡周奕瑋的介紹,所以再度添食有《周遊東京2》。

性格怕怕羞羞的周奕瑋,知道節目的反應好,他仍非常謙虛。拍新一輯節目時,依然做足很多準備及資料搜集,他說:「話晒我喺日本留學都係10幾年前嘅事,如果要介紹都已經好舊,所以要帶最新嘅嘢畀觀眾,於是拍攝之前我都去咗一次日本去睇下。」

如此認真,周奕瑋最希望觀眾睇完節目會用得著裡面的資料及建議,真的非常用心。

平時看節目,見到Jarvis操得一口流利日語,見到他與當地人的互動,也是相當自然舒服及友好的。

雖然在大眾眼中,日本人出名好客、有禮貌,不過所謂「一樣米養百樣人」,一個國家總會有好人、壞人,Jarvis曾在拍攝節目時,遇過日本人不太友好的對待。

Jarvis說:「當時仲係拍緊第一輯,當時我唔小心撞倒位姨姨,佢跌咗落地下,嗰一刻我立即去問佢有冇事,仲同佢道歉。

見到佢冇咩大礙,不過佢就好嬲,就話要追究同賠償佢損失。其他同事就話不如叫警察啦。

之後警察到咗之後,反而就話個婆婆唔啱,因為原來行人路上係唔畀踩單車,個姨姨聽完就話冇事就走咗。」

這一段插曲沒有令周奕瑋感到不快,反而成為了節目的靈感來源,在第二輯其中一集就以單車為主題,介紹大家一些可以踩住單車遊覽的景點。

圖:《周遊東京2》截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓