【TVB台慶】IG紅人汪阿姐Tag人再變奏 Caption寫上相捕捉黃智雯「忘我」一刻

文: Ling Kwok
2018.11.20

昨晚是《萬千星輝賀台慶》,相信其中一個亮點,就是最近成為IG紅人的汪明荃阿姐啦!她已榮升成「汪阿Tag」,因為她有一門獨特的Tag人方法。不過講到明IG紅人,玩IG的方法一定會是千變萬化,昨日她又有新招喇!

汪阿姐在照片上寫上紅字來「Tag人」,被網民笑似「淋紅油」,不過得到不少網民、藝人追隨。

就好似陸浩明,他在台慶綵排前已率先玩「汪阿tag」,其後拍檔麥明詩接棒,為照片再加上名銜,還得到阿姐認證。

阿姐其後再出post,在hashtag加上「我就是IG紅人」,可見阿姐真是非同凡響,霸氣十足。

在台慶期間,阿姐又再出Post,她捕捉擅長跳舞的黃智雯在台上狂舞的神態,而她玩ig的技巧再度變奏,就是將caption寫在照片上。

她上載黃智雯跳舞的八張相,分別寫上「Sweet」、「Mandy」、「忘我」、「興奮」、「型」、「靚」等字,非常有創意!

 

網民見到,都大讚阿姐引領潮流,覺得佢真係好cute呀!

圖:汪明荃、麥明詩IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓