冬天不賴床無難度!3大秒速醒神鬧鐘手機App

文: Toby Mok
2018.12.10

最近天氣轉冷,令好多人朝早都只想攤在被窩裏不想起床,好多時候較了鬧鐘都會將它按熄,導致因賴床而遲到,今次就推介幾個保証可以令大家迅速醒神的手機鬧鐘應用程式,咁以後冬天就唔怕再成日賴床啦。

Puzzle Alarm<IOS按此下載

大家需要將格仔內的9個數字由1至9順序地按一次先可以將鬧鐘關掉。

I can’t wake up! Alarm Clock <IOS按此下載> <andriod按此下載>

這款鬧鐘應用程式有多個起床小遊戲,包括需要計數、記憶力遊戲、將數字排次序等等,玩完之後保證成個人醒哂。

Barcode_Alarm <IOS按此下載

大家首先要在家中輸入屋企有的barcode,之後在鬧鐘響起時,用手機掃描多次預設好的barcode先可以將這個應用程式的鬧鐘關掉。今如在事前輸入好食物包裝上的barcode,之後在鬧鐘響起時,再落床掃描多次一樣的barcode就可以將鬧鐘關閉,迫大家落埋床,想唔醒都幾難呀。

快啲叫身邊有賴床問題的朋友仔下載呢幾個App試下啦~

圖片及資料來源:pexels,App store,Google store 


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓