【大帥哥】誤打誤撞變《Keroro軍曹》真人版!人物設定100%吻合

文: Ling Kwok
2018.12.11

《大帥哥》最初被笑由50周年台慶劇變成倉底劇,直到現在令觀眾另眼相看,實在是近期一大驚喜。有留意劇情的網民,最近就忽發奇想,覺得《大帥哥》劇中人物與日本動畫《Keroro軍曹》有相似之處!

《大帥哥》由張衛健擔大旗做主角,身旁還有徐榮、洪永城及李嘉襯托,後來還有曹永廉加入,成為一隊出生入死的軍閥。

不過網民睇睇下,就覺得人物設定、性格,都似足日本動畫《Keroro軍曹》!

至於點解?話說兩者的故事背景同樣是反派軍人。「大帥哥」張衛健必然是主角Keroro,為人意氣風發,相當有首領魅力。

其他又點分呢?飾演副帥馬炭的洪永城就令人聯想起Tamama,就連發音都有點相似,兩者同樣對主角十分服從。

而曹永廉飾演的顧落蘆,名字直頭同黃色的Kururu一模一樣,為人機靈又有小聰明,與Kururu性格非常吻合。

其後徐榮飾演義字行頭的羅義,就與Giroro非常相似,而李嘉飾演冬來,就似經常不見人的Dororo。

不論讀音、背景、人物性格都咁似!難怪網民笑言成套劇好睇咗!

就連演員之一的洪永城忍不住在IG出Post湊熱鬧,問:「我叫Dororo 定Tamama ?」

而劇情講到他要暴走,網民留言表示:「會暴走就更加似Tamama!」令劇集的趣味性增加。

圖:《大帥哥》劇照、影片截圖、洪永城ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓