【WhatsApp貼圖教學】自己嘜頭做WhatsApp貼圖!1分鐘學識整獨家Stickers

文: Toby Mok
2018.12.13

最近好多人都會用一個叫ZEPETO的手機應用程式自製一個代表自己的3D公仔,不過ZEPETO除了可以在instagram 使用之外,其實仲可以在WhatsApp當Sticker使用,如果嫌用自己真人相做WhatsApp Stickers太高調,可以試下用同自己一樣樣的ZEPETO 3D公仔來整WhatsApp貼圖。一齊睇吓自製ZEPETO WhatsApp Stickers 詳細教學!

首先下載ZEPETO<按此下載>、Background Eraser<按此下載>及WSTicK<按此下載>3個應用程式。

之後就可以打開ZEPETO自製一個屬於自己的3D公仔,大家只需影一張自拍,應用程式就會自動掃描照片,幫大家整出一個同自己相似的3D公仔。

完成專屬自己的3D公仔次後就可以按右下角的人形標記,按「Emoji」 再按「Create a Emoji 」,就可以整自己想要的貼圖。

表情、動作同字句都可以由自己選擇。

完成後按右上角的剔號,再按「save」

整好想要的貼圖後可以打開「Background Eraser」應用程式,去除貼圖的白色背景。如果想更加快可以按target area ,「去地」會更方便。

完成後按右上角的輸出標記,再按左下角的「Save」

然後就可以打開WSTicK應用程式,填上所需資料,按「選擇圖片」,再按儲存(注意所選圖片必須3張或以上)

之後在WhatsApp 就可以用到新貼圖啦!


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓