歌迷去睇Eason唔記得攞假! 陳奕迅超體貼 代Fans向老闆請假

2018.12.19

相信不少人都試過為了一睹偶像風采而特登請假去睇偶像。最近就有幾個歌迷放下工作去睇陳奕迅(Eason),不過就忘記向老闆請假。結果Eason超體貼,代這班樂迷向老闆請假,最後更賣口乖大讚老闆好人,場面歡樂溫馨。

最近微博流傳一條Eason幫歌迷請假的短片。片段裡,可能因為見到偶像幫自己請假而太開心,其中一個女歌迷直接大膽地向老闆說:「我不想回去了!」,引來一陣哄笑聲。

Eason有禮貌地向手機屏幕裡的老闆鞠躬道謝,更大讚老闆「人太好!」。

幾個fans十分亢奮,有位男歌迷更補了句「蔣哥我也不想回去了!」,在Eason講明有2個人要請假時,他立即更正是3個人,十分搞笑。

最後女歌迷十分大膽地表示要留下來看Eason的片,直言「我們沒有要回去」。有偶像出馬請假,面對老闆都無畏無懼了。


來源:weibo@瓜組小妹兒 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓