八達通app將支援交通費用津貼計劃 用手機即可領補貼

文: Toby Mok
2018.12.20

八達通卡有限公司為八達通App推出新功能,大家只要下載O!ePay賬戶,就可以查閱過去3個月的八達通消費記錄。另外,八達通App仲適用在政府將在1月推出的公共交通費用津貼計劃,到時大家可以使用八達通App查閱交通費用兼領取補貼,咁以後就唔使成日去「八達通服務站」拍卡領交通津貼。

除了可以利用八達通App查閱每個月交通開支之外,大家亦可以利用八達通App領取政府將在1月推出的「公共交通費用津貼計劃」的補貼,十分方便。

用家如果同時開設O!ePay賬戶,仲可以查閱過去3個月的八達通消費紀錄,這項服務亦適用於iOS用家。

Android流動裝置登記方法

首先在八達通App輸入八達通號碼,再將八達通拍向支援NFC技術的裝置完成登記程序。

iOS流動裝置以及未備有NFC技術的Android流動裝置

在八達通App輸入八達通號碼,之後再在7天內到「八達通服務站」拍卡完成登記程序。

資料及圖片來源:Apple,八達通


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓