P助與粉紅兔兔理財app 輕鬆記低所有日常開支!

文: Toby Mok
2019.01.04

大家有沒有試過打開銀包發現少了錢又唔記得幾時用了?今次就要同大家分享一個又實用又可愛的以P助與粉紅兔兔做主題的家計簿APP,一齊同P助與粉紅兔兔建立良好的理財習慣啦!

按下首頁中間的「輸入」就可以去到記帳的畫面

之後就可以選擇收入或支出,然後輸入金額、日期同分類,之後按右上角的完成。

分類當中的預設選項都非常實用,如水電費、交通費、社交費等等,下方仲有memo位置,咁以後就記得支出同收入的來源。

除了預設的分類之外,按下頁底「+」,大家仲可以加入個人化的分類,以便清楚記低不同的支出來源。

之後仲可能以用圖表形式睇番自己的支出收入比例,十分清晰。

應用程式仲有「變更貨幣」的設定,大家可以自動轉換,出國旅遊都可以大派用場。

最後,為鼓勵大家每日記得記帳,每日輸入後都可以看到P助與粉紅兔兔的一集新故事。

iPhone同Android機的朋友仔都可以下載到!

圖片及資料來源:App Store, Google Play

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓