WhatsApp宣佈停止支援舊系統 迫人更新先可繼續使用?!

文: Toby Mok
2019.01.07

相信WhatsApp是在香港最普遍的即時通訊手機應用程式,好多人每日都會用WhatsApp同朋友傳訊息,不過最近WhatsApp方面就宣布將逐步取消支援某些作業系統,換句話說如果手機如果不更新到特定作業系統的話有機會會被停止運作部分功能。

最近WhatsApp就宣布了最新可支援WhatsApp 的各個作業系統,包括Android 4.0 或更新版本、iPhone 8.0 或更新版本、Windows Phone 8.1 或更新版本、JioPhone、JioPhone 2。 

而即將逐步被停止支援的作業系統連Android同iOS都有份。Nokia S40已率先在2018 年 12 月 31 日終止支援。

而Android 2.3.7 或早新版本同iOS 7 或早新版本將會被支援到 2020 年 2 月 1 日為止。

WhatsApp 方面表示,將會停止對以上的作業系統進行開發,所以在限期後部分功能會隨時停止運作。

所以用以上作業系統的朋友記得在2020年前更新啦。

資料及圖片來源:WhatsApp,Motorola,Nokia


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓