李亞男為慶祝王祖藍首度公開囡囡正面 網民大讚:媽媽的基因還是很多!

文: Ling Kwok
2019.01.10

王祖藍與李亞男這對恩愛夫婦,去年在冬至宣布誕下女兒,過一個最溫暖的冬至,不過當時還未見過B女Gabrielle的真身。話口未完,李亞男已急不及待大曬全家福!有不少人見到B女的正面,都笑言好在似媽媽!

昨日是王祖藍的生日,今年生日比較特別,因為王祖藍首次以爸爸身份慶生。

李亞男為了慶祝老公又大一歲,送上一個粟子蛋糕給他,雖然簡單但溫馨十足。

因為有女女Gabrielle陪伴一同慶生!李亞男把全家福放上IG,相中見到王祖藍緊抱只得廿多天大的女兒Gabrielle,然後情深一吻,慈父樣都出晒嚟!

而老婆李亞男在IG甜爆留言:「I have two babies now ! Happy birthday, my dearest big baby. 老公,你喜歡今年的生日禮物嗎?」字裡行間都感受到一股暖流呢!

今次更是女女的樣子首度公開,網民見到B女大讚好靚,留言表示:「媽媽的基因還是很多的。」、「BB女真係靚到似媽咪!」

祖藍之後在微博回覆:「你和Gabrielle都是我最好的禮物。」真係好冧呀!

圖:李亞男IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓