由英國音樂才子Ed Sheeran操刀!暌違8年 Westlife推出新歌《Hello My Love》

2019.01.11

去年10月,紅極一時的外國男子組合Westlife宣佈回歸樂壇,令一眾樂迷都相當興奮。當時更有傳新歌由音樂才子Ed Sheeran操刀,令大家的期待值不斷上升。近日,組合終於發佈由Ed Sheeran寫的新歌《Hello My Love》,歌名與經典歌曲《My Love》有種一脈相承的感覺。

Westlife在萬眾期待下發佈了新歌《Hello My Love》。

Ed Sheeran本身就是Westlife的歌迷。今次為Westlife寫歌,相信本人亦十分高興。而組合亦表示Ed Sheeran的參與為回歸帶來不少優勢。

目前歌曲並未發佈MV,不過歌迷可以在各大音樂串流平台率先試聽。

來源:Westlife Web、FB@Ed Sheeran

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓