【大帥哥】「誰大誰惡誰正確」大派用場!細數13句張衛健的霸氣金句

文: Ling Kwok
2019.01.12

張衛健事隔20年回到TVB拍攝《大帥哥》實在是叫好叫座!如今已經尾聲了,一眾觀眾感到失落,因為未知張衛健甚麼時候再為TVB拍劇,再創造如《大帥哥》的經典。今次《大帥哥》一如以往張衛健的作品,充滿不少金句。而《大帥哥》裡面的金句,除了有噱頭,但其實有著人生哲理,由張衛健口中講出來,別有一番味道。今次就抽出13句金句,讓大家可以回顧。

配合當時軍閥割據的背景,以及張衛健有著領導才能,成為了大帥哥之下,造就了不少金句,有些更是發人深省:

1.「就算死都要死得夠型,型到噴汁!」

2.「誰大誰惡誰正確!」

3.「呢一秒唔放棄,下一秒就會有希望」

4.「命注定,運難卜,三衰六旺好難捉;仙灑脫,凡人俗,犯規和尚食狗肉;陽壽盡,落陰谷,生老病死乃定局。」

5.「強大,唔係你能夠征服幾多,係你可以承受幾多。」

6.「呢個世界係冇公平㗎!」

7.「每個人,每件事,都逃唔過時間嘅考驗。時間唔會包庇壞人,真壞人唔可怕,可怕嘅係假好人。」

8.「信任就係一把刀,一旦你畀咗人,對方就有兩個選擇,一係就桶你,一係就保護你,你自已揀。」

9.「一個真正愛花嘅人,係唔會不擇手段咁將佢摘落嚟。而係會為佢淋水,畀佢陽光,你冇理由感受唔到。」

10.「魚咁信任水,水就將佢煮熟;樹咁信任風,風就將佢連根拔起。兄弟,點解你變咗?」

11.「英雄,我做唔起,亦從來唔稀罕做。」

當然唔少得張衛健曾於頭兩集大講他分別在《齊天大聖孫悟空》及《小寶與康熙》的經典對白啦!

12.「我係!如來佛祖玉皇大帝觀音菩薩指定取西經特派使者花果山水簾洞美猴王齊天大聖孫悟空!型到跌!渣!」

13.「涼風有信,秋月無邊。虧我思嬌嘅情緒,好比度日如年。我雖則唔係玉樹臨風,瀟灑倜儻,但我有廣闊嘅胸襟加強勁嘅臂彎。」

圖:《大帥哥》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓