【張學友演唱會】歌神巡唱第219場香港揭幕 57歲張學友靚聲跳唱熱爆紅館

文: 王庭芝
2019.01.12

57歲的歌神張學友巡迴演唱會《A Classic Tour》終於唱到返香港,今場已經是巡迴第219場,1月11日晚在紅館揭開序幕,學友以一身金色「踢死兔」華麗登場,獻唱《我與你》、《非常夏日》打頭陣,而他平均唱三首歌就換一套靚衫,為觀眾帶來聽覺與視覺的饗宴。

 

學友全晚表現活力十足,邊唱邊跳都難佢唔到。雖然這晚學友大女張瑤華都有到場支持爸爸,但學友唱到《忘記他》時,與打扮性感的dancers大跳辣身舞,全無顧慮囡囡睇實。

學友表示:「今場係巡迴嘅第219場,終於返嚟香港,返嚟香港始終比較緊張,所以感冒、條腰呀,所有老人病出晒嚟。」 他又笑言:「有人話你今次唔睇張學友唔知下次仲有無得睇。」他又表示自己如果還能跳舞,下次都仲會繼續跳!

唱到《她來聽我的演唱會》時,學友走到台邊跟觀眾握手 ,盡顯親民一面,他說:「握手環節係香港先有,其他地方無架!」學友又在「kiss cam」抽出一對幸運觀眾送上親筆簽名畫,令旁人相當羨慕。

學友演唱會連同encore環節全晚唱足三小時,最後在馬戲團主題佈置的舞台上唱出《如果愛》,為演唱會頭場劃上完美句號。

完整歌單如下:


我與你

非常夏日

今晚要盡情

慢慢

離人

這麼近那麼遠

怎麼捨得你

愛火花

忘記他

她來聽我的演唱會

我真的受傷了

頭髮亂了

和好不如初

寂寞的男人

遙遠的她

野貓之戀

餓狼傳說

如果這都不算愛

我醒著做夢

不經不覺

春風秋雨

妳的名字.我的姓氏

愛是永恆

祝福

Encore Medley(用餘生去愛 + 給朋友 + 心如刀割 + 不老的傳說(間奏) + 離開以後 + 一千個傷心的理由 + 只想一生跟你走 + 我等到花兒也謝了 + 分手總要在雨天 + 吻別 + 每天愛你多一些 + 李香蘭 + 愛慕 + 情已逝)

如果愛

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓