【一個因去跳舞】到韓國面試被評判忽視 黃智雯心有不甘:佢都冇J我!

文: Ling Kwok
2019.01.14

記得黃智雯在《三個女人一個「因」》表現亮眼,曾經成為視后大熱。同時黃智雯當時被發掘到不為人知的一面,原來她曾在香港演藝學院修讀過跳舞,而她跳舞時魅力不凡,所以TVB開拍《一個因學跳舞》給她發揮機會。

今次黃智雯難得到韓國學跳舞,製作組特意安排Mandy到當地的娛樂公司進行面試。

而黃智雯事前就要做好一連串的準備,例如要為自己面試編排一段舞,亦要準備好一段韓文自我介紹。

到面試當日,現年37歲的黃智雯要與一眾年輕新一代一同到當地的藝人公司面試。

目測當地的參加者有很多都未成年,黃智雯眼見如此,即自嘲自己歲數是她們3倍。

直到正式面試,她在其中一間藝人公司全情投入地表演,對方卻不投以一眼。平時做慣藝人、習慣外界投以目光的黃智雯,頓時覺得心理有點不平衡,無論她如何落力,對方都當了低頭族。

事後黃智雯突然爆一句:「佢都冇J我!」引來全場爆笑!

想不到平時斯斯文文的Mandy,原來都會有咁爆炸性嘅言論。

其後黃智雯都有去Jellyfish面試,演技、跳舞、唱歌樣樣齊!

而評審都講到Mandy有齊晒做藝人應有的基本條件,而唯一需要加強的就是具備偶像練習生的能力。

而未來黃智雯將會正式學跳舞,第一集見到她得意的一面,相信有不少觀眾都會想追看落去。

圖:《一個因去跳舞》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓