國際先生2019參賽者亮相 任職健身教練香港代表有暖男oppa味道

文: 王庭芝
2019.01.16

「國際先生」(Mister International)比賽今年已經來到第13屆,上屆冠軍由23歲南韓代表李承煥奪得,名副其實是「小鮮肉」。其實參加比賽的各國代表都是高大威猛,具備一排結實的朱古力腹肌就不在話下,一齊睇睇今屆香港代表是誰,以及還有哪些高質參賽者啦!

自2016年起,香港都有派代表出戰「國際先生」,今年的香港代表是任職健身教練的偉健(Wai Kin)。

現年26歲的偉健有一雙矇豬眼加上燦爛笑容,笑起來可以見到整齊雪白的牙齒,外貌甚有「韓國暖男oppa」味道。

他的IG上可以搵到不少他的生活照,相信他熱愛各類運動,除了本行健身外,他還會行山、踩單車。

至於其他地區參賽者之中,日本代表Tsuyoshi Takimura似乎都相當高質,年僅22歲的他在去年7月率先贏得「日本先生」冠軍。

捷克代表Jiri Kmonicek就有點似《歌舞青春》男星Zac Efron,臉上留了鬍子,展示成熟男人味,但唔講唔知,原來他只得23歲。

美國代表是24歲的Nicolas Santos,樣子有點似《斷背山》男星積佳蘭賀(Jake Gyllenhaal)。

斯里蘭卡代表Amandha Amarasekara展現出中東美男氣質,他的Instagram上還見到不少做模特兒的照片。

斯洛文尼亞代表,22歲的Matjaz Mavri-Boncelj都是一位長腿型男,參賽前做過模特兒,面對鏡頭充滿自信。

本屆最年輕的參賽者是來自馬來西亞的Sylevistian Jon,今年只得20歲!

 

來源:Mister International官網IG@waikin_fitnesstsuyoshi_takimurajirkakmoniceknicolasszantosamandh.amatjaz.mavribonceljsylevistianjon

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓