唔止佘詩曼抗拒網紅filter 袁詠儀見到自己美顏照都想作嘔

2019.01.17

最近有位網紅用美顏filter與佘詩曼合照,結果阿佘在濾鏡下判若兩人,自己被自己嚇親,令人哭笑不得。有網民就發現原來袁詠儀同樣十分抗拒這類美顏filter,找到靚靚以前對於網友自製她的美顏圖的反應。

袁詠儀曾經在社交平台上載過一張沒有添加任何美顏效果的自拍照,有技癢的網友就為靚靚加上美顏filter

不過,既磨皮又美白的美顏濾鏡就令靚靚忍不住作嘔,直接回以一個嘔吐的表情,厭惡之情表露無遺。

有網民認為上述filter太重手,令靚靚泯眾人已,紛紛出手幫靚靚轉其他濾鏡。

不過,很多網友都覺得美顏照始終不好看,反而令靚靚失色不少,紛紛表示原圖更美。

近日佘詩曼出席活動時被問及美顏filter一事,她表示第一次見識這樣的濾鏡,連自己都認不出自己。

來源:weibo@袁詠儀佘詩曼

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓