NEOGEO mini復刻迷你街機 隨時玩40款經典Game!

2019.01.20

對不少人來說,街機可以說是童年回憶,流連機舖只為挑戰遊戲排名!日本遊戲機公司SNK,早前就推出了「NEOGEO mini」紀念遊戲機,復刻外型配上輕巧機身,仲可以任玩40款經典遊戲,經典的《拳皇》系列及《餓狼傳說》系列都有,好啱想重新感受昔日情懷的機迷!

由SNK推出的紀念版遊戲機「NEOGEO mini」,外型模仿街機機殼設計,設有 3.5 吋液晶顯示螢幕,配有控制杆及按鈕。

 

只要插入電源就玩得,接駁手機充電器一樣可以供電,想帶出街玩都無問題!

 

機背亦有 Mini HDMI 接口,想轉到電視機或顯示器亦可以。

 

另有兩個手掣插口,可以同朋友一齊玩!

 

NeoGeo mini 內置 40 款經典遊戲,包括《拳皇》系列、《餓狼傳說》系列、《龍虎之拳》、《侍魂》系列等。

 

NEOGEO mini的設計可以分為亞洲版和美版,內搭遊戲亦有所不同紅、白、藍色為亞洲版,而藍、黑、白色為美版,早前更特別曾推出聖誕限定版。

 

NeoGeo mini售價為$1080,詳情可瀏覽Blazepro



用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓