《東張西望》女主持訪問時緊張到喊 張衛健出手安慰感覺窩心

文: Ling Kwok
2019.01.22

自《大帥哥》後,陸續有不少新聞關於張衛健的為人。雖然他是個入行多年的前輩,但他沒有任何架子,反而以身作則去照顧後輩,盡量以個人經驗去鼓勵他人。最近他接受TVB《東張西望》訪問時,發生一段小插曲,更能引證他沒有架子的一面。

張衛健當晚出席《大帥哥》祝捷晚會後,接受《東張西望》主持訪問。最初主持人黎寬怡訪問時,一切正常。

不過後來張衛健卻發現對方眼泛淚光,隨即問了一句:「你想喊咁,咩事呀?」

而主持人其後笑說:「太開心啦,唔好意思收返啲眼淚。」當時張衛健還講笑說:「你可以收返啲眼淚㗎?要跟你學嘢喎。」

不消一會,女主持因為太緊張的關係,忍不住哭出來,張衛健見狀甚為驚訝,即問對方:「你真係喊㗎?做咩事?」

女主持黎寬怡說:「我好開心,但因為我好緊張。」張衛健隨即出言安慰:「冇事㗎,你做得好好呀!冇事。」並拍拍對方的肩,讓對方的心情平復。

事後黎寬怡在IG講起這件事,她說:「其實聽說過又上網看過好多張大哥親切的好評, 所以都有一直不斷提醒自己放鬆點、不要緊張。」、「又努力地提自己抱最輕鬆的心情面對,卻最後没料到,因為自己緊張地食了字把「唔好意思 收唔返(眼淚)」講成「唔好意思收返(眼淚)」,慌失失又唔知點算好, 結果仲騰雞到喊咗出嚟。幸得大帥哥的安慰同嘉賓們的體諒,先可以完成埋個訪問。」

黎寬怡剛從最新一期藝員訓練班畢業,最近獲安排在《東張西望》工作,而自稱貓仔的她,對於每次訪問都非常緊張,她說:「每每做訪問都仲會緊張,未習慣的放鬆,轉數慢,又有太多未改掉既壞習慣、錯誤…」

黎寬怡希望日後可以做得更好。幸好張衛健一點都不介意,其後走遍全場與她合照。

圖:TVB official USA Youtube Channel、黎寬怡IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓