【開心速遞】人物有特色劇情夠貼地 網民:已經超越《愛回家》馬家!

文: Ling Kwok
2019.01.27

《愛‧回家之開心速遞》一直大受歡迎,除了造就了多對CP,如大小姐與送水輝、KC與Terry、熊尚善與潮偉、Mandy與博士等,因為劇情偏向輕鬆,令他們更容易入屋,受到觀眾熱愛。有網民表示,《開心速遞》比之前《愛回家》系列出色!

不過近期就傳出令人不快的消息,事關早前Mandy與博士這對CP因為拍劇關係,而要退出劇組,有不少Fans大呼十分不捨他們的離開。

近日又有傳聞指出,《開心速遞》劇情裡新威龍商場部分將會大幅增加,而且會有不少廣告置入,擔心熊家劇情會有所影響,甚至又再影響演員陣容,劇集靈魂劉丹都可能冇得留低。

而網民講到《開心速遞》不知不覺其魔力:「《開心速遞》的熊家正式令人忘記《愛回家》的馬家,《愛回家2》同《八時入席》完全拍唔出家的味道。」

想不到原來有咁大威力!網民當中分析到,《開心速遞》之所以更勝一籌,源於:「"愛回家"唔只劇情越來越好睇,每個角色無論主角配角都好有戲,有血有肉,好貼地。」

這種感覺,之前好幾個系列也未能做到。

圖:《開心速遞》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓