【新年2019】TVB賀年歌鼎爺帶頭大合唱 網民嫌棄難聽:真係好難頂!

文: Ling Kwok
2019.01.31

2019豬年快到,於是TVB就請一眾藝人如李家鼎(鼎爺)、譚玉瑛姐姐、森美、吳若希、杜如風及丁子朗等人拍攝賀年MV,改編《恭喜恭喜》一曲,唱出新詞。不過歌曲推出之後,觀眾聽完似乎不太受落。

新歌名叫《熱熱鬧鬧過新年》,鼎爺平時煮餸就叻,帶頭大合唱唱新年歌就未聽過。

MV入面他是最先開口唱歌,知道鼎爺不是專業歌手,未唱到高質靚聲都情有可原。

不過頭一句歌詞「今晚團咗年未,食湯丸團圓正」開始,感覺成首歌都唔多啱音,而且一到杜如風開口唱歌,她的音域比較低沉,所以整體感覺不太入耳。

歌曲出街幾天,即得到網民狠批難聽,感覺似足教會歌,直指:「財神聽到都走佬」、「真係有D難頂,救命」、「求求其其」,看來今次的改編令人不太受落。

來源:TVB Facebook page

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓