汪阿姐童心未泯自稱汪三歲!遊日本玩吊波揈到嗌「救命」

文: 王庭芝
2019.02.08

「汪阿姐」汪明荃一向出名工作態度嚴謹,但一玩起來卻充滿童心,阿姐同老公羅家英及友人近日趁農曆新年暢遊日本,途經兒童遊樂場時,阿姐見到滑梯、吊波等設施都忍唔住試玩,即時化身「汪三歲」,但遭負責揸機拍片的家英哥取笑「論盡」!

昨日汪阿姐在IG上載短片,她和家英哥及友人途經琦玉縣父郡公園,雖然阿姐年屆71歲,但見到兒童遊樂設施時就表現得童心未泯,阿姐首先挑戰吊波,但一開始不太順利,被負責揸機拍片的家英哥取笑「好論盡」!

不過阿姐身輕如燕,第二次嘗試就成功球跳上吊波,家英哥推佢揈來揈去,不知幾happy!

只係揈咗幾吓阿姐就話個吊波停唔到,大叫:「快啲停!」此時家英就話:「你嗌救命啦!」估唔到阿姐又真係配合地叫「救命」,十分可愛。

阿姐玩完吊波,又玩滑梯,咁家英哥呢?就梗係繼續拍片兼做旁述,他又以「大唔透」形容阿姐。

 

來源:IG@wang_liza

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓