唔使數據!出街搭車照煲劇 YouTube將推離線睇片功能

文: Toby Mok
2019.02.11

好多人都鐘意搭車等人時上網睇片煲下劇,而影片分享網站YouTube 亦是好多人上網睇片的重要網站,不過如果出街搭車時想上YouTube睇片就要浪費手機的流動數據,日日搭車睇的話分分鐘會有「爆數據」的危險,雖然好多人都會下載第三方軟件下載YouTube上的影片,不過成日咁做都幾麻煩,最近就有外國媒體報導指YouTube將會新增「推薦下載影片」功能等大家可以在YouTube下載影片,供冇WiFi或者數據時觀看,以後出街睇片就不怕「爆數據」!

最新外國媒體Android Police就透露YouTube即將會推出影片下載推薦功能,並已經在某些國家率先進行測試。

外國媒體透露YouTube有意允許用家在有WiFi時下載影片,下載完成後就可以在手機沒有數據的情況下重睇,十分方便。

據了解,YouTube之後有機會在媒體庫內加入「下載」欄,並顯示多條推薦下載的影片給用家,而在影片旁仲會有個下載符號可以直接俾用家下載,不需再額外下載第三方軟件下載YouTube上的影片。

有消息指,測試已經在馬來西亞率先進行,不過其他國家就仲未有用家表示有這個新功能可以測試。

不過目前功能仲處於測試階段,推出與否要等YouTube方面進一步落實,一切消息以官方發佈為準。如果真的成功推出,相信是YouTube用家們的一大喜訊!

資料及圖片來源:YouTube,Android Police,ubergizmo,Pixabay

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓