洪永城拜年祝福不忘互窒黃翠如 放心好友得到幸福盡見真友誼

文: Ling Kwok
2019.02.11

黃翠如與蕭正楠去年4月秘婚,正式成為蕭生蕭太。他們婚後生活非常美滿,實在令人羨慕。今年是他們首年派利是,蕭生蕭太的心情也異常興奮,同時雀躍地招呼不同圈中好友上家拜年,新年氣份濃厚。

在喜喜洋洋的氣氛中,黃翠如家也有一場窩心情節。

說的就是她的多年好友,以及「旅遊拍檔」洪永城上前作客。黃翠如親自煎蘿蔔糕招呼他,並上載合照留言道:「係你仲未娶到老婆煎蘿蔔糕俾你食之前,我們家都歡迎你,不過娶到老婆之後,就唔好來打攪我地啦。」

還下了hastag:「#愛錫系列」、「#洪大笨」光看文字都覺得窩心。

而洪永城也上載了合照真情剖白:「識你咁耐,今次唔講衰嘢喇。等咗你咁多年終於收到你嘅利是,果陣仲以為一世都冇咁嘅機會,我仲曾經諗過儲錢俾你買姑婆屋,不過而家又識煎蘿蔔糕,咁難煎嘅嘢都俾你煎到,真係好難得、又識洗碗,又有一件燒腩肉照顧你,咁我就放心啦。恭喜你找到人生旅程入面找到一個好好嘅旅伴。」

雖然祝福之餘還是不忘互窒,可是字裡行間看出兩人深厚友誼,一位為對方找到幸福而高興,另一位就希望對方找到對的人。

這種關係令網民大為欣賞,覺得兩人才是真友情!

圖:黃翠如、洪永城ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓