張繼聰世界級冧妻 尖沙咀海傍即興唱《每天愛你多一些》:幾十年後都記得

文: Ling Kwok
2019.02.15

昨晚是情人節,相信不少人都在社交平台上放閃。不過講到最無得輸、世界級,相信是張繼聰了。皆因他為哄老婆開心,走到海旁拿起結他,在眾人之下對住老婆busking,網民直言:「男人的標準從此被張繼聰提高!」

昨晚情人節,張繼聰在IG上載了幾段片段,關於自己在尖沙咀海傍Busking,他對老婆謝安琪大唱《每天愛你多一些》。

他說:「老婆話唔要d物質禮物,但係要難忘嘅冧豬嘅幾十年後都記得嘅! 於是我帶佢去海旁,問班年輕人借咗d架生......」

片中見到謝安琪站在老公對面,深情望著張繼聰非常有型地彈結他唱歌,隔住個芒都覺得甜蜜。

與此同時,張繼聰巧遇在附近與老婆行街的周國賢,於是Endy也應要求在街頭唱出膾炙人口的《目黑》。

在場觀眾聽得情緒非常高漲!對於張繼聰世界級愛妻行為,不少網民大呼好甜!而且引來男士擔心:「男人的標準從此被張繼聰提高!」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓