【長命百二歲2】方東昇八字真言道出窮人真相:未到天堂,先到銀行

文: Ling Kwok
2019.02.21

方東昇主持的《長命百二歲2》,大家最想聽到就是他的金句。而今集來到瑞士,大講手錶、時間,食字gag必不可少,「做人可以冇機心,但手表唔可以冇機芯。」不過,整集最精警的就是他對窮人或普羅大眾道出絕望真相。

今集講瑞士的「時間銀行」,老人家可以儲時間,用來日後有人會陪自己做飯、看醫生。

而方東昇欲到時間銀行開戶口,當時他說:「有錢人最怕:『人在天堂,錢在銀行。』而我哋(普通人)呢,就『未到天堂,先到銀行』。」道出有錢人與普通人的分別。

其後方東昇再講到,雖然瑞士人的消費指數高,可是香港人平均資產為140萬,但瑞士人卻是港人的三倍,平均有430萬。瑞士人的平均薪金有50000元,就算做洗碗都有28000元,對於香港人來說,已是高薪厚職。

雖然瑞士物價高,可以對於老人、福利卻是完善,政府規定每位國民都要為自己買保險,老來又有兩份退休金,難怪有「全球最佳養老國」的稱號。

圖:《長命百二歲2》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓